nyponsoppa.blogg.se

Inte alls som Narnia

Publicerad 2013-09-04 02:58:55 i Allmänt,

Vill bara säga att min mobil är lömsk och tar alla mina punkter när jag ligger och sover och en gång vaknade jag när han var där och snoka så jag började jaga honom in i min garderob och jag kom ut i någon annan värd där det fanns pratande djur och en ishäxa som ville ta över den där värden och så kom jul tomten med vapen och jag blev jagad av ishäxans vargar och ett lejon räddade mig och det här lejonet var tydligen den riktiga kungen över den värden så det blev ett krig och bi van och då krönte lejonet mig till kung och hagelgevär gammal som kung och en dag när jag red genom mitt kungarike så hittade jag dörren som jag kom in i genom och när jag gick igenom den så kom jag tillbaka till mitt rum som vanligt
Ps han kom till mig inatt och alla punkter igen :(
//Azxel von Fågelbaden

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela